torsdag 29 december 2011


Klockan är 22.00. Började som vanligt jobba 08.00.
Efter stängning kl 18 har det varit pappersjobb.
Sista dagen på hela året i morgon. Viktigt att det är klart.

Efter 14 timmars arbetsdag plingar det till i mailboxen.
Gissa om jag blev glad!!!!




Hej Eva

Kan inte jag komma till smultrongården får smultrongården komma till mig...
jag skulle vilja förboka din bok och.........(en klädbeställning).

Aldrig tidigare har jag väl tagit emot en beställning på en bok jag gjort.
Inte konstigt.
Har ju inte funnits någon bok....
Finns det inte nu heller - men dock en beställning.
Den allra första beställningen på boken som kommer om några månader!!!!

Jag ska skriva ut beställningen och sätta den vid skrivbordet.
"Jag skulle vilja förboka din bok"....
Den meningen gör mig så glad att fjärilarna flyger fritt i magtrakten.
Iiiiiii vad kul;))))
Det är en sån dröm för mig att jag tror inte det är sant förrens jag har den i handen....

Anna, du förstår nog inte hur glad du gjort mig! Tack för det!

Nattinatti på er,
Kramar
Eva


2 kommentarer:

Sofia sa...

Hej! Jag länkade till din bokning i min blogg (Hoppas att det blir något kvar att se på riktigt för jag vill känna se och välja! ;)Spännande med boken! Kram Sofia

Unknown sa...

<3 nej det visste jag inte, men jag blev också glad nu.
Kramar
Anna