tisdag 16 april 2013


Hej på er därhemma:)




Allt väl?

Det hoppas jag verkligen.

Jag hoppas även att ni fixar till lite vår till fredag när jag kommer hem;)

Att åka ifrån den här sommaren och möta snö är jag inte helt sugen på.

Här nere jobbas det på. Superkul är det förstås!!! Kanske, kanske har jag en ny skojig leverantör också. Få se om det till en hyfsad peng går att få hem sakerna annars är det ingen idé.

Här har Victoria på sig nya tunikan. 
Jag har inga priser men det har Helena i morgon.

Det allra bästa är att ni ringer:

019 12 00 14

då får ni svar på allt. Jag får mängder av mejl och det går kalasbra men för snabbast svar så ring direkt och kolla med tjejerna så slipper ni vänta på svar från mig eftersom jag inte är uppkopplad hela tiden.

Och ja, vi skickar kläder överallt hela tiden - inga problem:)

I morgon har vi två söta praoelever hos oss. 
Dom är tjejer som älskar att baka - kanske har dom nåt nytt skojsigt att introducera hos oss man vet aldrig. 

Öppet 10-18 i morgon.

Välkommen du som har lust - jag har förstås lust men stannar här ett tag till;)

Stor kram 
Eva

Inga kommentarer: