måndag 22 april 2013



Sicken vicka......


Wopp wopp bara att gaska upp sig - spotta upp sig och ta alla krafter som finns och eliminera dom i min kropp:)

Även om jag jobbar i La France så finns det hur mycket som helst som ligger efter när jag är tillbaka. Men jag väljer själv att ha mitt liv såhär så det är bara att hugga i;)

I morgon skall jag till 

KARSTRÖMS BOKHANDEL i Mariestad.



En kille som skrivit en trädgårdsbok skall berätta om den och jag  skall berätta lite om Smultrisboken. 

Dom har tagit emot föranmälningar så jag vet redan att det kommer en hel del folk.

Ni vet ju att jag bara äääälskar bokhandlar (så skriver man väl?? bokhandlare... då skulle jag ju älska den som ägde butiken eller hur..!??;) så det skal bli hur kul som helst. 

Hoppas att det doftar sådär gott BOK. Men det gör det säkerligen.

Sen skall jag förbereda massor för en mässa som är på Behrn Arena här i Örebro under lördag/söndag. 

Återkommer om det.

Jobbar massor med kommande boken..... hur kul som helst.
Plus att jag kommer att bli avbruten vid lunchtid av en mycket trevlig leverans. 

Återkommer om det också - tror ni kommer att gilla det;)

Allt gott så hörs vi snart igen,
kram

1 kommentar:

Anonym sa...

I am genuinely pleased to read this website posts which contains plenty of helpful data, thanks for
providing these kinds of statistics.

Feel free to visit my page - http://lmsv2.lpru.ac.th/