torsdag 4 april 2013

♥♥♥


Ja vad skall man säga....??

Snabbt som ögat behövde jag kappan med största K.

Mejlar Molly och dagen efter ligger den i lådan.

Under mina mååånga år med butik kan jag lova er att det finns

INGET 

företag som Odd Molly♥♥♥
Från dag ett som kund där och alla dessa år efter säger jag samma sak:

Service - vänlighet - ja, ALLT positivt står dom för. 

Många av mina leverantörer borde ta efter kan jag säga, höhö....

Tro nu inte att det är nåt smicker till Molly - absolut inte - jag tror ingen av dom vet att jag har blogg och läser det här. Men jag brukar tala om för dom hur snälla och vänliga dom är. Det måste ju snälla människor få höra, eller hur;)

Nej, nu har jag suttit här och jobbat några timmar redan - dags att röra på fläsket och ut och kuta;))

Tjingtjong!

Inga kommentarer: