söndag 14 april 2013

Nu var det ju det där med internet....

Inlägget nedan skrev jag och postade igår morse - men det kom tydligen in igår kväll....??

Som sagt - internet lever sitt eget liv.

Här finns förstås inga räkmackor idag - vi har ju stängt;)

Och dom som fanns igår är uppätna.

Nu skall jag ut och löpa längs havet innan mannen hämtas på flyget. Härligt med tidiga flyg.
Hanna sticker och jobbar och jag har en överraskning till maken..... vi skall måla fönster;))

Undrar om han tycker det är en bra överraskning..??
Det återstår att se.
Skön söndag kära Du

1 kommentar:

ansi sa...

Åh, nu när jag såg bilden från Vence blev jag sugen på att boka några dagar i aug/sept i år igen :) I veckan ska jag till banken och håller tummarna för att mitt köp av min egen "smultrongård" här nere i Göteborg kommer bli av :))