tisdag 23 juli 2013

Är bara tvungen.....

Bild tagen av Lina. En av många, många fina

att länka till Linas inlägg. Hahaha, jag skrattade högt när jag läste det. Och det gjorde jag idag. 23 juli. Hon skrev det 17. 
Jag letade en grej på hennes blogg därför gick jag in. 
Då fattar ni läget med min tid, det är ingen solskenshistoria direkt.

Gör det som för stunden MÅSTE göras. Läsa bloggar jag helst vill följa varje dag får komma när tiden ligger på plussidan. Det här var så grymt slående: 

Och jobbet fortsätter, jag och Eva pratar just nu mer och längre än han jag lever tillsammans med.

Så sant, så sant. 
Vi har pratat timtal långt in på nätterna. 
Ja, inte om livet som sådant utan BARA bok.

Starkt att faktiskt fått till ett liv också under den här tiden med allt vad det innebär. 
Hatten av för Lina och mig.
Som faktiskt fått till ett något sånär socialt liv också. 

Tror dock inte att jag kommer att viga en till sommar till att göra bok. 
Finns ju betydligt murrigare och mörkare tider att göra det på....
Men har man satt bollen i rullning så har man.

Nu har jag bara en fråga: 
vart tog solen vägen i Närke idag!???

Inga kommentarer: