lördag 6 juli 2013

Greengate

Sommar


Det här är väl verkligen sommarporslin deluxe.
Eller hur?

Ser direkt framför mig fikabordet man sitter tillsammans runt, en varm sommardag.


Eller så kanske man avnjuter ett kokt ägg?


Sötnötiga små kannor:)


Lattemuggar där bakom.
Som är lika snygga att göra efterrätter i/ äta fil i, eller ha som liten blomkruka/vas. 


Pleaseshortsen har vi några kvar av.


Och jisses vad vi säljer flaskor.
Alla vill fylla vatten och saft i glasflaskor på sommaren.

Bra med kork så slipper småkrypen hälsa på;)

Låååång dag igår. 
Känns som jag nyss gick och la mig....
Nu skall jag ut på min runda och samla lite krafter inför dagen. 

Stina är redan ute och bakar och bakar och bakar.....

Ni som tänkt er hit kommer att ha en del att fika.
OCH en hel del att shoppa.

Varmt välkomna till oss denna fina sommardag.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, finns Please Jeansen i Slim?

Hälsningar
Susan

smultrongården sa...

Javisst har vi det :)
Ring oss på: 019 12 00 14 så kollar vi storlekar osv.... /Eva