fredag 5 juli 2013

Life....

Kära vänner.....



Livet det är verkligen fullt av överraskningar.
I natt har vi haft övernattning av Fru Fotograf med en liten Doris & en liten Eje. 

Dom avlöste gästerna som varit här och njutit Toto:s konsert med oss. 
Fantastiskt var ordet!

Trevlig överraskning med ny övernattning.
Mindre bra överraskning mitt i allt i förrgår.

Någon som inte kan skilja på rätt och fel har besökt Smultrongården.
Mycket, mycket illa. 

Vi har ju varit där förr om man säger så, med allt vad det innebär.
Jag skall berätta lite mer ingående för er. 

Men just nu skall det fotas bok. 
Hela dagen. 
För du och jag vi kan ju inte på något sätt pausa, vi är ju med i det som kallas Livet och då händer det saker hela tiden. Bra och dåliga.

Idag är en bra dag.
Bokjobb hela dagen, sista bilderna. Så kul, så kul.

Ni som mejlat och undrat saker - tro inte att jag struntat i det. 
Det har inte funnits uns av tiondelssekund att jag kunnat svara på det. 
Så är det när livet ger en överraskningar.

Kram

Inga kommentarer: