måndag 29 juli 2013

Nytt från Odd Molly



Så kom då nya armband igen.
Jag är ju själv en stor älskare av snörarmband etc... så det här tyckte jag var kanon:)
Finns i flera färger.




Så har en ny variant av lovely kniten kommit.
En kofta som alla bara älskar.

Snygg till vardags men lika snygg att vara snygg i, hehe.....
Tycker nog själv att det nya retromönstret är väldigt läckert.
Kul att dom hela tiden förnyar sig.

Man kan ju tycka att det inte är att förnya sig genom att beghålla en tröja i tio år.... 
Men det går bara inte att ta bort den koftan.
Helt omöjligt. Säljer som smör - alltid. Det är hela tiden flera som missar den i säsong och får vänta ett år. Ullen kommer ju nu till hösten/vintern och bomullen är på vår/sommar.

Så ni ullsugna - häng på nu;)

Jag har redan väckt min Fabian nu på morgonen.
Men det kanske behövs flera väckningar för 15-åriga pojkar???

Det verkar inte bättre. Inte ett knyst hörs från hans rum.
Vi ska ut på tur han och jag idag. Då kan man ju inte sova bort dagen eller hur;)

Men det tycker ju mamman som definitivt inte är några 15 år.
Skön början på veckan kamrater!
Kram

1 kommentar:

Vita huset 28 sa...

Hej fint, kul när de börjar komma in höstiga saker.

En fråga har ni Rif fatet 40 cm i svart/vit?
Letar med lyckta efter denna vackra
skapelse.

Kram Camilla