torsdag 13 augusti 2009



GRATIS FRAKT PÅ ODD MOLLY



Vi får många frågor om vad det kostar att sända Molly kläderna.



Vi försöker vara så tydliga som möjligt med att vi ALLTID HAR FRI FRAKT på de kläder med fullpris på.



Så har då ääääntligen delar av höstens nya kläder inkommet.



Kommer att bli många nya favoriter.



Tunikan här ovan tror jag blir en riktig storsäljare. Vi har den på annons i Lantliv detta nummer. Nu är ju summer Tunic, nr 400 borta och denna tros bli nästa stora ersättare.



Vet ni, jag har ju varit på turné 2 dagar den här veckan.


Fick några ljuvliga bilder från ett oväntat besök.



Och vet ni vad jag mer fick?? En bil FULLPROPPAD med möbler. Så fullproppad att lite (eller mycket...) fick stanna i mor & fars lada...! Visar lite gobitar nästa gång.



För er som gillar Molly kan ni nu gå in på hemsidan under Molly fliken och kika vad vi fått in.


Och framförallt, är du sugen på nåt, kom ihåg att i Mollys Värld går det lite väl snabbt ibland...



Lite nyhetsinfo: Designer för Odd Mollys herrkollektion som kommer 2010 blir Tiger of Swedens designer. Herrkläderna kommer att ha ett eget namn och som ni då förstår med Tigers designer, inte alls den kvinnliga Molly stilen.



Vilket känns bra, vem skulle vilja ha en man i nåt liknande till exempel populära 327:an?? Inte jag i alla fall!




Här är en till favorit!
Bra passform men framförallt: ljuvligt skön kvalité i vinter.
Nej hörrni, nu måste här rappas på!
Öppet idag och en ny resa väntar efteråt.... ska visa bilder o berätta för er.
Idag har vi ett helt fantastiskt högsommar väder här.
Trädgården var full av fikande, skrattande, glada gäster igår.
Det ser vi framemot idag också, varmt välkomna ni som tänkt er hit!!
Kram Eva

4 kommentarer:

Lönnergårds Anna sa...

Ååååå vad fin den va. Den rosa var ju ljuvlig. Vill ha!!!
Återkommer säkert.
kram Anna

Zun sa...

Åh, vad härligt med den nya Odd Molly kollektionen! Jag har precis skickat dig ett mail, blir lite rädd att min förhandsbokning har glömts av....

Ha det bäst!
Kram Zun

annika sa...

Den vita tunikan är supersnygg. Spännande med allt du inhandlat. Måste komma förbi någon dag.
Kramen Annika

Kallholmen sa...

Tjena Eva
vilken energi du!:)
Snart är det formex och det ska bli riktigt kul att träffas.

Jag undrar om du har någon odd molly kofta, dom här som är lite längre och lite av en klassiker med deras logga på ryggen.
Tror att dom var röda och grå i år.
Men jag är ute efter en beige.
Du karnske vet vilket nummer den har så är det i alla fall lättare att leta.
Kramis Malin