söndag 30 augusti 2009

Höstnyheter
Jag lovade för ett tag sedan att jag skulle bli bättre på att fota varor från butiken.
Jag är usel på det men här kommer lite!
Det här en ljusbricka med sex ljuslyktor på.
Priset är endast 149:- och den ligger väldigt bra förpackad så vi kan skicka den till er som vill.
Jag vet dock inte vad frakten är.

Ljusbrickan är jätte fin och man kan gärna ta bort 3 av lyktorna och sätta dit en liten kruka med någon blomma i. Min favorit hjärtan på tråd blir det för mig förstås.
Kanten runtom är jätte fin.

Nya kuddar och plädar.
Kudden kostar 275:- och pläden drygt 500:-. Jag har inte exakt pris men är ni intr maila o fråga!
Skickar det också förstås. På kuddens ytterkant plus samt på plädens, är kanten i sammet.
Otroligt fin pläd som jag personligen gillar skarpt!



Här kommer en härlig blandning av varma röda färger som bryts av med en kant i beige. Även där kantat med sammet. Underbart att få in mustiga färger nu när hösten är på väg.
Även denna en favorit till mig. Tur att det finns lite rum att variera sig i!
Hörrni, Formex var en hit!!!!
Kanske inte inspirationsmässigt i uppförande av alla saker. Men sakerna i sig som vi hittade var HELT KANON! Kära nån. Jag säger bara det.
Aldrig någonsin har jag hittat så mycket som jag inte kan låta bli att beställa.
Och tro´t eller ej, men redan till onsdag har vi en hel del nyheter.



Måste bara avsluta med en fantastisk bild som en av våra hyresgäster i Vence har mailat.

På vägen till Monaco stannade dom tydligen och möttes av denna sagolika syn. Våran lilla frukt och grönsaksgalneFabbe blev helt lyrisk. Och jag måste säga att det är en syn underbar syn!

Som ni märkt äääälskar jag bilder av färsk frukt och grönsaker.


Men vet ni, nu måste jag sluta innan jag spyr. Jag har nämligen INTE ätit frukt o grönt.
Hela dagen har jag stoppat i mig chokladkaffebönor. Säkert 400-500 gram.

Jisses så gott det var i början!

Men, men det var i början det...... Hundratalet kaffebönor senare känns det inte så.

Hoppas att återkomma med nya klädbilder mycket snart.

Nattinatti
Eva





Inga kommentarer: