tisdag 25 augusti 2009

Har varit på tur en hel del...
Hanna och jag har varit på Mollys sommarinköp. Ingen lätt match vill jag lova!
Det är så GRYMT MYCKET kläder att välja bland.
Först väljer man det man gärna vill ha, sen måste man gallra till det man oerhört gärna vill ha.
Det man känner att man inte kan vara utan är det som blir kvar...
Alltid när man går därifrån känner man sig utfattig som en kyrkråtta och rädd att ha satt sitt företag på ruinens brant. Plus att man å andra sidan helst vill ha grejerna IGÅR!
Hur den ekvationen går ihop vet inte jag - inte min hjärna heller, som är helt slut efter dessa mastodont inköp!
Nu hade man ju önskat att man hade en hel släpkärra full med dark blue 327:or eller 21:or i vitt.
För att inte tala om dom rutiga 16 och klänningarna, 18... jaja, min order för denna höst var stor nog, så ännu fler hade väl kanske fått mig att svimma när vi var på inköp. Och det är ju inte skoj, så därför är jag väl torsk på dom nu. Vilket tydligen resten av Sveriges Mollybutiker också är...
Men, men grattis till er som fått det ni ville ha, ni var snabba!
Om några dagar kommer nästa lev. Häng med om ni är sugen på lite nytt då. Bland annat en grymt snygg, lagom bohemisk mörkblå kjol. Uuursnygg till en kort blå kofta. Och... klänningen kommer åter, den omåttligt populära 810. Nu i almost black, ackackack, snygg!
Renproduktsälskare (vilket ord!!) som jag är, måste jag bara visa dessa ekologiska geléhjärtan.
Har själv svårt när det är läskigt gelatin från pigs i godiset. Här känner man direkt att smaken är renare och fräschare. Kanonkul att man hittar på nåt så bra!
45:- för en ask, kul att ge bort också.
Trist med lite bilder, återkommer med mer av den varan.
Förresten 1: här kommer en kul tävling om nån dag, watch out!!
Förresten 2: Gissa om skinnjackan som Helena Ch. hade på sig var snygg - KÄRA NÅN!
KÄRLEK!!!
Natti!
Eva

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Vad kul att åka på sån inköpsresa. Bara att få se allt innan det är i butik:)

Ha en underbar dag!
Susanne

annika sa...

Du har väl lite kvar i kassan till nästa inköpsresa...Formex?
Kram Annika