lördag 8 augusti 2009

Indy Dress


Har lyckats få tag i flera av denna underbara kreation!
Dom första tog ju slut redan första veckan...
Men nu har vi åter storlek: 1, 2 och 3.
Dom är rätt små i storlekarna, så man måste gå upp en storlek om man har lite byst.
Annars är den helt ok.
Vi har sålt den med bruna matta dubbla knytna träskor till.
Sååå snyggt!
Men tänk till höst & vinter med en grov stövel till. Underbar.
Ursnygg med jeansjacka.
Priset är 2 995:-.
Är du intresserad så snabba på, fler än dom vi har nu går inte att få.
Idag har vi massor av höstnyheter. Men jag har fortfarande min kamera på någon osynlig hylla...
Fotar så snart jag har röntgenblicken på!
Ikväll blir det kräftskiva.
Denna extremt underliga handling som får oss vegetarianer att vrida oss av smärta.
Jag skulle inte vilja bli nerkastad i kokhett vatten och sedan ha någon jätte som avnjuter mig till: Mmmm, ååh, i år är dom riktigt goda!
Fy och usch säger jag bara:((( Stackars kräftor!!!
Men vet ni - jag låtsas inte om nåt - käkar sallad, dricker gott och har riktigt kul ändå!!
Frågar nån säger jag att jag är allergisk...
Vem vill ha nån som moralpredikar? Nej, det är bara att bita ihop och njuta av livet trots att det är rätt orättvist. Tycker dock att Lantlivs kräftinspiration var jätte härlig! Riktigt inspirerande.
Och det är ju bara att äta smarrig sallad...
Ha det bra ni alla!!
Kram Eva

2 kommentarer:

Kallholmen sa...

Fin-fin klänning!
Har inte riktigt fattat det där med kräftor Norrlänning som man är men vi har ju vår surströmming och det är väl inte mycket bättre...
Ha en mysig kväll!

Heléna Kämpe sa...

Hej hej...jag är också vegetarian, var på Kräftskiva i fredags men hoppade dem och käkade som du skrev, sallad, bröd, ost...Du, har du alltså fått hem höstnyheter nu? Kan man komma på onsdag och kika/köpa?

Kram Heléna (från Lundby med de fem barnen ;-) )