torsdag 12 maj 2011

Färdig för beachen eller stadturen;)




Jag som både älskar blårandigt och långt, för mig blev det här en älsklingsklänning direkt!

Igår lagom till Champagneprovningen kom bästa Susanne och klippte Helena o mig. Passade ju urbra just till den dagen:) Hon avslutade det hela med en festligare uppsättning. Jag gillar skarpt att ha uppsatt - men hur 17 gör man detta själva??! Inser att det INTE kommer att gå....


Nåt mer som inte är värsta enkla grejen är att göra snittar till köttätare...
Som veggie är det lite knöligt.
Men jag tror jag fick till det med blåmögelost, hamburgerkött (iiii!!!!), pepparrot och cr fraiche. Den andra var det ägg, räkor, dill, citron och cr fraiche i. Diverse kryddor också förstås.



Ser ju hur festligt ut som helst med provningen.
Det här är ETT av glasen. Alla hade sedan TVÅ glas var till! Mycket glas blir det.....



Mängder av blommor och ännu mer nya kläder kom in nu på morgonen.

Härligt - för nu tror jag i alla fall att man kan ha krukorna kvar ute om natten.

Välkommen ni som ger er ut på tur:))

Kram Eva & Helena

Inga kommentarer: