tisdag 3 maj 2011

Vilken härlig dag - nu laddar vi för kvinnliga företagare;)


Det här är min bästa början på en dag.

Gröt och någon god sylt.

Min kompis hade gjort körsbärssylt som vi fick - yummie!
Vet ni - det tog mig 43 (!!!) år innan jag kunde äta gröt. Innan växte det i munnen. Inte ens tomtegröt åt jag. Och nu - 43 år senare är det min bästa frulle, coolt vá.


Kontentan av det är: DET ÄR ALDRIG FÖR SENT;))

Kl 18 kommer här att vara fullt tjohoo av kvinnliga företagare. Tror jag i alla fall.

Eller så är dom tysta och försynta och inte säger nåt. Vet inte - vi får väl se.

Jag älskar alla härliga färger när man lagar mat.

Det blir som ni ser nu....


....paprikasoppa - smaskig som bara den! Men det är ju inte säkert att gästerna tycker det. Det får man minsann se. Man har ju sett "halv åtta hos mig" och vad man själv tycker är ju verkligen inte allas smak. Men jag håller tummarna att någon blir nöjd;)

I morgon lovar jag nya fina outfits igen.
Måste ställa mig över grytorna nu.... allt gott till er alla:)

Kram
Eva

Inga kommentarer: