torsdag 26 maj 2011

Lite klädbilder!

Som jag har berättat så har vi fått in en hel massa fina kläder.

Den här kjolen och blusen är båda från Haust.

Riktiga sommarkläder. Prickiga träskor från Calou och väska från Italien, ej skinn.


Blusen har en mycket söt ärm.





Kjolen är rak och fodrad så den lyser inte igenom något.

Tro´t eller ej men jag är kvar i butken! Klockan är 20.30 och har nu varit här ute i dryga 12 timmar, precis som igår. Men det är helt självvalt. Nya Lantliv kom idag så jag ska börja bläddra i den. Lyx!

Familjen är på olika fotbollsmatcher och jag tyckte det var så mysigt här när jag stängde så jag blev kvar, haha! Jag sitter i rosa soffan och skriver och läser. Hämtade Maja så jag har minsann riktigt bra sällis;)

Fick en hel massa fina blommor idag. Kan väl passa till Mors Dag.

Allt gott till er alla därute,
kram Eva

Inga kommentarer: