tisdag 24 maj 2011

Pratat bokkontrakt idag:))))))))))))))))


Oj så spännande det här blir!

Det var det jag berättade om igår.

Ujuj, en värld åtminstone jag aldrig någonsin varit i.

Nu har vi diskuterat bokutseende, pärm, storlek, sidantal, textutseende, avtal mm.

Det känns verkligen OVERKLIGT att det är PÅ RIKTIGT. Overkligt och läskigt. Jag är livrädd att inte leverera ett schysst material. Samtidigt kanske det är bra, för då blir man ju mer taggad.

15 mars eller 1 april kommer den att finnas i butik. Gissa om DET kommer vara nervöst. Hjälp! Men så GUDOMLIGT ROLIGT också.

Redan idag har Magda tagit en rackarns massa bilder. Helt ljuvliga färgglada syrénbilder. Bilder som jag haft i mitt huvud hela tiden till boken. Tur att hon kom precis när syréner finns:)

Ojoj jag får egentligen inte sitta här - måste ut och förbereda REAN med största R:et i morron....

Men ni, mina trogna läsare, jag var ju bara tvungen att berätta för er vad vi varit idag. Ni är ju så många som faktiskt önskat att det kommer en receptbok från oss. Och det är jag tacksam för - utan era önskemål hade jag aldrig kommit på idén kan jag lova.

Nu hastar jag ut och förbereder morgondagens bravader;)

Och hörrni - håll i hatten, idag känns det som om hela skalpen kan storma iväg;)

Kramkram Eva

2 kommentarer:

rosenälvorna sa...

Hej, låter ju jättespännande, grattis:)Christina

CL.O.T sa...

Är det en receptbok?? Då är jag riktigt intresserad. Kul, och grattis. Kommer boken bara att finnas i din butik? Ha det gott/ monika