måndag 23 maj 2011

Fira MORS DAG på Smultrongården


Bjud MOR på fika eller lunch hos oss.

Mors Dag håller vi EXTRA ÖPPET 10-16.

Vi kommer att ha en massa smaskigt fika i Fidelis Fik, smörgåsar och lunchpaj.

Samtidigt pågår nu vår klädrea och Allehandakorts erbjudande. Mycket som händer med andra ord;)

Jag håller på att fixa med paj till kvällen nu. Det är ett gäng som skall rida islandshäst i Ervalla som sedan kommer till oss och äter. Faktum är att det är det första av flera gäng som gör samma sak nu i sommar. Riktigt kul när vi på landet tillsammans kan locka fler människor hit.

Skam som bara den är att jag själv aldrig ridit där. Riktig skam!! Däremot har jag varit där X antal gånger och tittat på dom fina hästarna.

Idag har det kommit fem nya underbara sommarplagg från Haust. Vitt, rosa och blommigt, så fint så. Två långklänningar, hur fina som helst.

I morron ska jag iväg på nåt riktigt, riktigt spännande. Nåt som jag aldrig tidigare gjort. Kanske får jag knäppa ett kort och visa, vet inte. Kan kännas helt "malplacerat" att ta fram kameran. Vi får väl se.

Mot matförberedelserna nu. Undrar just hur den här gruppens ridning går, här blåser verkligen nästan hel storm nu, hästar är väl inte så förtjust i det vad jag vet. Vi hoppas att det ger sig!

Ha en bra måndag eftermiddag och kväll!
Kram Eva


Inga kommentarer: