måndag 5 september 2011


VAD HÄNDER IDAG??

HÖSTMARKNAD 29 SEPT - 2 OKT.
TO FR 10-18 LÖ SÖ 10-16

Full rulle på jobb efter en avkopplande helg? Hemma m sjukt barn? Ledig och går i skog och mark och letar svamp? Vi har lite olika saker för oss vi människor.

Här är det planering och förberedelse som gäller.

För stundande höst och julmarknad. Men också för bussresorna som börjar snart och för hösten i helhet.

Måste bara säga en sak:

FATTAR NI HUR SKÖNT DET ÄR ATT INTE HA ETT BYGGE ATT FOKUSERA 24/7 PÅ!??

Får gåshud bara jag tänker tillbaka på det.... huuuu. Ok, vi har EN HEL DEL kvar. Men det går på intet sätt att jämföra med vad som varit. Thank God:)

Så nu hinns det med fokus på lite annat. Skoj värre. Inte för att jag på nåt vis vill vara utan bygget - ABSOLUT INTE. Men när man inte är i byggbranschen och skall skapa något samtidigt som livet rullar på som vanligt då är det en svår ekvation att få ihop.

Höstmarknaden blir precis som vanligt: öppet to-sö. Soppa, bröd & äppelpaj serveras. MEN vi har några överraskningar som är nya. Överraskningar skall vara överraskningar så det får ni reda på samma vecka;))


Mitt i planeringen blir jag så otroligt kluven. Julmarknaden brukar vi alltid ha helgen innan 1:a advent. I år fick jag för mig att det kanske är kul att ha den till 1:a advent.... Sååå svårt! Har ni någon åsikt - uppfattning delge er gärna! Förresten - kom just på - jag tar hjälp av FB och frågar där. Hoppas på svar.....

Reklam fortsätter att strömma in. Här ovan från mässan i Paris. Men vi skall INTE åka dit. Hinns inte med på något vis i världen. Möjligtvis nästa år när det inte är en liten BOK som skall bli till på hösten. I år skapar vi bok och nöjer oss med svenska inredningsmässan. Och den är vi mycket nöjda med:)

Nu åter till planering, ha en riktigt bra dag - vad du än gör!
Kramar Eva

Inga kommentarer: