torsdag 1 september 2011

Blusdax;)

Idag har nya Mollysar kommit. Bla blusar. Blusar att bli glad av;)
Prickar.
Blir du glad av prickar? Det blir jag!


Nån mer jag blir glad när jag ser är pigga Sylvia. Hon brukar besöka oss emellanåt.
Hon kunde inte motstå den här godingen.
Perfekt tunika som kan användas med underklänning så blir det en finklänning. Annars m tights eller riktigt smala byxor så har man en ny outfit. Sylvia matchade m en jätte fin tunnare ljust rosa sjal till. Riktigt snyggt. Ett ljusrosa linne under så blir det en helt ny stil. Kul att kunna förändra till helt nya skepnader.

Idag låter vi våra kunder smaka på Åre choklad. Smaskigt värre.


Fina härligt höstiga strutar.


Finns t om en speciell höststrut. Härligt färgsprakande.


Vi fortsätter att plocka in och plocka upp. Kul som bara den. Och mer väntas. Redan i morgon. Nu är butiken snart helt "höstklar". Nice för tiden bara SPRINGER iväg så innan vi vet ordet av är det dax att julfixa. Julmarknad redan i november - puh - jag vill draaaaa ut på tiden innan dess.....

Innan blir det HÖSTMARKNAD. 29 sept - 2 okt.

Nu önskar vi oss en riktigt härlig september som vi kan avsluta med en färgsprakande marknad. I år håller jag tummarna att vi ska bjuda på små överraskningar.

Ha det bäst ni alla:)

Stor kram
Eva

Inga kommentarer: