lördag 8 oktober 2011

Återigen en dag med nya mysiga Mollysar som kommit in:)



Och det tycker vi förstår är JÄÄÄTTE kul:)

Molly håller måttet om man säger så.

Ser ut att bli en fin dag idag. Härligt, det har ju varit en vecka m växlande väder. I onsdags fick vi till och med elda.... Nu håller vi på att packa upp nytt från Ib Laursen som kommit. Plus en del nytt från Himla.

Vi fick till riktigt bra bilder till boken i helgen. Även i måndags blev det massor gjort. Nu ska vi bara ha lite mer äppelrecept och så skall vi invänta lite frost så vi får till några juliga bilder. Inte så mycket juligt dock.

Jag har redan börjat skriva så nu ska Magda och jag snart börja välja ut tänkta bilder. Det innebär faktiskt att vi ser ett slut på denna bok. Känns verkligen jätte konstigt - det var inte längesen allt kändes som ett fullständigt virrvarr. Tänk vad tomt det kommer att bli när den är färdig! Men förstås jätte kul också. Ofattbart när man har den i sin hand kan jag lova!!

Min bror o hans familj passerar oss ikväll och kikar in på lite mat. Då blir det till spetsa till sig lite, han är ju kock och en riktigt vass sådan. Trot eller ej men jag skall faktiskt ta och sätta igång en köttgryta. En som får stå och koka sådär jätte länge så köttet blir riktigt bra. Inte för att jag ska äta det förstås.....

Tillbaka ut till Smultris nu;)

Välkommen hit du som är sugen på lite fika och mys eller du som vill gå runt och få lite höstinspiration.

En skön lördag önskar vi dig.
Kramar Eva, Helena & Hanna


Inga kommentarer: