tisdag 18 oktober 2011


Utan att överdriva det minsta kan man säga att det regnar idag....




Stooora blöta droppar.

Väder att bli "baksugen" i.
Jag har rivit ut lådor och skåp så att ställa sig och baka går ABSOLUT inte för sig.

Men nu om några timmar när städningen är klar så har jag grundat för bakning i framtiden. Skulle vilja baka och dona massor till jul. Men i den här familjen är det typ bara tjocka glufsiga mamma som alltid vurmar för smask. Och egentligen gillar jag inte hysterin med extremätning över julen.

Men nåt jag inte bara gillar utan ÄLSKAR är godisskåp till julen.

Ska försöka skapa ett riktigt läckert i år. Med småsmåpytte biskvier, minimaränger och annat gulligt. Det är bara hur mysigt som helst att titta på.

Allra helst hade man ju tillverkat allt i en rosa kitchen aid;)

Sååå fina dom är.....

Keep on dreaming!

Nej minsann, min fantastiska städning kallar... jaja, jag har sagt att jag gillar att städa, det är också helt sant. Men ibland blir det liksom lite för mycket. Och till råga på allt var det pappersjobb på morgonen.

Därför bestämde jag precis att det inte blir städning på en kvart åtminstone, polkacheescaken behöver ätas upp;))

Kram på er i regnet!
Eva

1 kommentar:

Brunkullan sa...

Godis och bakverk hör ju julen till, men varför äter man så in i bängen EXTRA mycket? Som om det är mindre onyttigt då..;)

En vit kitchen aid står i mitt kök, men en rosa! Gaaah...Den bakar nog ännu godare gotta:)

Kram Susanne