måndag 27 januari 2014


GODASTE TOASTEN


Innan Adam flyttade till Lyon jobbade han ju på Lilla Örebro. Chefen och även ägaren Davide Lindkvist är en hejare på mat. Meningen var ju att Adam och Davide skulle göra en grillkväll med lite olika tillbehör till boken. Den idén sprack ju lite då Adam flyttade. 
Davide kom dock och gjorde en av sina egna favoriter dom har på restaurangen. 
Och nu får du receptet här. 

Vi håller Adam uppdaterad med vad som händer häromkring. Som tex då det skrivs om hans förra arbetsplats och chefen. Bilderna är snabbt tagna m min mobil en mörk natt så kvalitén är inte den bästa. Men ni kan förstora och se ändå tror jag. 




Vill ni veta hur det ser ut på restauranger när man serverar rätten så gå till Lilla Örebro och prova den:)
Jag kan som vanligt inte uttala mig men jag kan lova att det blev populärt när vi hade den som en av bjudrätterna på vår bokrelease!! Dock älskar jag Kål & löksalladen man har som tillbehör. Den kan man använda till lite vad som helst. 

Shit vad hungrig man blir när man skriver om mat…. haha!

Hoppas det blir ett omtyckt recept hos er kära läsare:)

Varsågoda och Bon Apetit!


Inga kommentarer: