söndag 26 januari 2014

Hej på er


Igår hade vi VICTORIA här. Sååå länge sen sist. 
Hon är rätt busy med sitt företag. Och det kan man ju förstå. Så mycket bra mattips och baksmask man kan hitta där:)
Här en snabbfika innan öppning. Mackor in the making.




Och så här blev det färdiga resultatet.
Jag gillar skarpt alla fina färger det är på räkmackor. 
Verkligen glada färger som piggar upp. 
Man äter ju med ögonen så det hjälper säkerligen till att räkmackor är så poppis.
Egen teori. 
Ingen aning om den stämmer….

Och Victoria fick verkligen cred för mackorna:))

Flera sa att dom var så supergoda och ni ser konversationen på instagram nedan.

Och nej, fru_jarlstrom som skrivit det är INTE köpt, haha!
Jag vet faktiskt inte ens vem det är. 

Kul hur som helst tycker jag. 
Gör vi saker är det fantastiskt trevlig om det blir uppskattat. 
Det innebär att det kommer tillbaka. 
Bland annat 26 april som var en förfrågan från Anna som är låååååång långväga gäst. 

Nu skall jag fånga denna dagen och ta mig en nypa luft. 
Som alltid denna årstider SKRIKER hela jag efter ljus och färger.


Jag är på väg till färgernas paradis, Nice, inom några veckor. 
Åker dit med god kamrat. Det var länge sen jag hade nån kompis med dit. Förstås jätte skoj. 
Önskade att det fanns en massa kamrater därnere. 
Där har jag ju oftast tid att umgås också. 
Då skall Hanna och jag fortsätta vårt planerande inför guidningen i höst. 
Det är en del att pyssla med. 
Men saker och ting faller på plats - sjukt kul är det, kära nån!!!

Allt gott kamrater. 
Kram på er. 


Inga kommentarer: