tisdag 7 januari 2014

Sveriges Mästerkock….


OM nu någon missat att det denna vecka går varje kväll för att ta ut de tävlande så får ni en reminder här. RIKTIGT bra förstaavsnitt enligt mig.

Jag har bara svårt för att dom behöver se så sura och bestämda ut - jag kan få alldeles ont i magen för jag tycker de tävlande ibland ser helt bedrövade och rädda ut. Men det hör till spelet ursäktar jag mig….

Hur som helst tycker jag det verkade lite "mjukare" överlag igår.
Manneströms reaktion på flickan från Irak värmde mycket. 
Men jag har ju alltid tyckt att han verkar snäll. 
Hur bister och bestämd han än ser ut, för det kan han ju göra, haha!

Bild ur Linas och min bok. 
Manneström var vår granne på bokmässan 2012. 
Det var riktigt kul! 

Riktigt bra tisdag önskar jag dig denna "kortvecka" som snart är tillända innan den knappt börjat…. ojoj, några extratimmar per dygn efterfrågas av mig som vanligt.

Kram på dig



Inga kommentarer: