torsdag 16 januari 2014

We're trapped to this room.....

Så kul så jag skrattar på mig!!!!
På hotellet hade dom missat att boka oss... Inte skoj... Fanns inga rum kvar, fanns bara ett enda o det var ett lite större dubbelrum. Ni minns väl i fjol när vi hade Alfonssviten och Stina var med. Kanon när man har barn, haha....

Nu tar vi nyckeln och är nyfikna på vårt rum. När vi åker till vår våning säger Lars att det säkert är samma som vi alltid bott på. Aldrig säger jag. Det här är mycket mindre. Tror på 17 att det är samma rum. Som dom byggt om!
Bort med Alfons och in med soffgrupp och extratv:)) kära nån, FJÄRDE gången detta rum utan att vi bokat, thank you hotellet:) Nu ska jag duscha av mig Formexsmutsen och smörja mig med godoftande lotions och krypa till sängs i nåt av mina rum:)
Natti Friends.

Inga kommentarer: