måndag 12 januari 2009

Galen i hus!
För alla oss som är galna i hus kommer tv 4 plus med en ny serie.
Tisdagar kl 21. Hoppas jag har rätt nu...
Det här huset har min brorsas kompis byggt.
Ja, visst låter det helt otroligt!
Min lillebror fyller jämt i april och då ska vi åka till London i nån dag o fira honom. Han och hans fru bodde där ett tag. Men när dom bodde på Korfu (som jag visade vart i aug 2007 ), så träffade dom en kille som senare flyttade till London och byggde hus.
Och ja, det kan man ju säga att han gjorde - byggde hus alltså - ingen vanligt liten koja...
Så nu ska vi få se åtminstone ett av husen han byggt - det här, som familjen fortfarande bor i.
Gissa om det ska bli kul! Tydligen är det inte färdiginrett.
Men hallå!!! Har dom hört talas om att man kan ta hjälp, eller?!!
Tänk att sätta fingrarna i det där, jisses!
Nu ser i alla fall jag framemot programmet i morron. För jag är helt galen i olika hus. Stora vackra, små gulliga, ja, alla hus fascinerar mig. Hoppas programmet motsvarar förväntningarna.
Hörrni, blås inte bort nu - här blåser så jag är livrädd - AVSKYR blåsten - huuuu...
Självklart återkommer jag med info när Molly kläderna är på G.
Har fått massor av mail frågor - lämnar info på bloggen så snart det är på ingång!
Kram Eva

2 kommentarer:

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Där kan man snacka om hus hihi,det är ju helt sagolikt vackert!
Hus är något som har legat i mitt intresse sen barnsben.
Jag skulle kunna ha det som yrke att besöka olika hus,man har ju liksom alltid en bild av hur det skall se ut innanför väggarna,och det som jag tycker är det mest spännande är hallar och trappor.
Jag kan bara föreställa mig det här vackra huset som du visar på bilden hur det kommer att se ut!
Hoppas att du kan ta några bilder därifrån!
Kram Marlene.

Anonym sa...

Ja, då delar vi ett intresse. Jag är också jätteförtjust i hus. Vore det inte så dyrt, skulle jag nog samla på dem. Hoppas du kan bjuda på litet interiörbilder från huset längre fram./Merja