onsdag 14 januari 2009



Vår!!!!!!!!!!!!!


Kanske inte - men man kan väl låtsas - och hoppas - då kanske den kommer...



Här kändes i alla fall vårlikt idag, solen sken och det var underbart fint!


Hur lycklig känner man sig inte när man får plocka in pärlisarna??

25:- fullständig lycka - man är billig i drift...


Vita liljor är också som ett riktig lyckopiller, mmm sååå fint!!!

Med dessa bilder önskar Smultrongården er en trevlig kväll - eller - dag - beronde på när du läser, hihi.
Vi åker på Formex och får massor av inspiration.
Ja just det, såg ni husprogrammet?? Jag var nog lite dåligt påläst - var inte som jag trodde.
Men, men alltid kul att se hus!
Nu åker vi till vår & sommar på Formex, vi kanske se??
Kramar Eva & gänget

10 kommentarer:

r e b e c k a sa...

Vilka härliga färger tillsammans, grönt och lila! Kom hem till Italien härom dan och jag har inte hunnit ta bort mitt julpynt ännu, det ska bli imorgon det! Tror nog jag ska satsa på grönt och lila i vardagsrummet... hmmm... :)

KLARA LAVENDEL sa...

Tack för härliga bilder! Visst längtar man till våren! Det känns alltid gott att ha nåt att längta, planera och se fram mot. jag och min dotter har tagit över ett Värdshus vid havet och vi försöker sätta vår prägel på det. Vi gillar den ljusa stilen. Hoppas på en god helg! Ingela

Majas mammelucker sa...

Hej Eva!
Ha en jätte bra dag på mässan ska själv dit på lördag...ska bli sååå
kul..hoppas du hittade mycket kul..
Jaa nu längtar man verkligen till våren ..fina bilder du visar..
Hade gott!
Kram Maria

Eva Agnes sa...

Ha det så mysigt på Formex och väldigt fina och inspirerande vårbilder och blomster hosw dig.
Kramar Eva Agnes

Vitt och nött sa...

underbar bilder! även om ja inte är ett stort fan av lila så va det ju hur fint som helst!

hoppas du har haft det bra på formex! mycket att inspireras av antar ja!

kram ellen

Anonym sa...

jag längtar verkligen också till våren! Alla blommor och alla frön som ska sås och skördas i sommar...längtar!

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilka ljuvliga bilder, vad fina saker du har..
Hoppas att det gick bra på mässan..
Kraam Anette

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Vilken mysig blogg! Hittade hit via Lilla hjärtat. :)

Hälsningar sanna

mig & alice sa...

Hej donnan!
Jadu...hur sjukt är det att redan i januari nästan kräva av vädergudarna att vi baskimig vill ha vår nu.
När vi var på formex så var det ju så vårligt det bara gick och så kommer man hem till ...jaaaa, vadå??? Snöstorm, uschiamig!!
Du, beställde du den där kronan på PB??+ isåfall vill jag ha en sån :-).
Kraam
Melinda

Vintage sa...

såå vackra bilder!Kraam susanne