fredag 2 januari 2009

Nytt år med Molly träff!!

Efter träffen hos Melinda styrde vi kosan till Sandviken.
Trots att det var nyårsdag ville flera se Molly kläder. Verkligen jätte kul!
Vi var hos min kompis "bagarIréne" ni vet.
Här är "kör-Katarina" med mössan som hon var så himla fin i. Och vet ni kappan hon har hängandes över armen var en såndar fullträff som det kan vara ibland. Mollys kappor är mycket speciella och hon såg ut som en stjärna från sekelskiftet.
Satt som en smäck kan man säga.
Ångrar så att jag inte fotade Melindas kompis Sussie i hennes nya utstyrsel, oj, så fin hon var. Såg ut som om klänning var gjord för henne. Kul!
Vet ni vad - sägen låter säga oss att som man avslutar det gamla och börjar det nya, så kommer det kommande året att fortsätta.
Det innebär att mitt år kommer att gå i klädernas tecken. (Och att jag kommer att omge mig med urtrevligt folk som ger massor av energi - det är det bästa!!!)
Åååh vad kul! Jag älskar Molly kläder och har beställt extremt mycket nu till vår/sommar.
Plus av två jätte fina märken till, som för att jämna ut det hela inte kostar så mycket.
Men dom är jätte fina!
Sen ska jag berätta en hemligt som i och med att jag berättar den inte är någon hemlighet längre...
Det man drömmer om på natten till det nya året kommer att ha påverkan på det nya.
Gissa vad jag drömde...
Världens mysigaste dröm om Frankrike. En sån dröm ni vet som man vaknar med ett leende på läpparna... en riktig feel good dröm.
Så igår kväll bokade jag en ny resa. Men nu sitter jag här o är skiiit nervös. Tänk om "vår" lägenhet är såld - och jag har bokat resa!! Mäklaren kommer inte tillbaka förrens på måndag så jag får väl gå med andan i halsen tills dess.
Att jag bokade igår var för att lågprisflygen kan gå in o prishöja extremt. Så nu var det jätte lågt o bäst att passa på tyckte jag... Ja,ja är det så att det är sålt får vi ut på ny jakt.
Mäklaren ringde på julafton (!!!) och sa att dom ville sälja till oss. Jag blev så glad att jag började stortjuta. Men tyvärr var vi en liten bit ifrån varande - fortfarande - så vi sa nej.
Gissa om jag blir besviken om dom hunnit sälja nu!!! Jag har ju redan flyttat in. Åååååh vad kul det skulle vara. Får miljoner fjärilar i magen när jag tänker på det!!
Det är ju verkligen en inredningsnörds eldorado!!!
Nu kan jag inte mer än HOPPAS och det i massor.
Vet ni vad jag gör nu??
Sitter i bilen på väg hem från nyårsfirande och bloggar.
Fattar ni!!???
Teknikufot Eva surfar på nätet i bilen.
Kan man komma närmare himlen??
Kram på er!

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj Eva !!
jag är alldeles säker på att lägenheten finns kvar åt er...den blir din..
Nu vill jag önska dig god fortsättning på det nya året, jag är i butiken nu och bloggar lite mellan kunderna...
ha det så bra
Kraam från Anette i ett kallt norrland, vi har tjugo minus idag..brrr...

Majas mammelucker sa...

GOTT NYTT ÅR vill jag önska dig Eva!
Jag tror som Anette att ni har tur och får lägenheten...vad mysigt ..men var i frankrike är
det...
Vad kul med mera kläder..ska försöka ta en tur till dig framöver...Hade så gott!!
Kramar Maria

annaslantliv sa...

Hej!

Jag var till dig idag och vill bara säga att du hade en otroligt härlig butik. Jag kommer garanterat tillbaka.
Kunde inte komma till Melinda i veckan så då fick jag åka ner till dig istället och det var verkligen värt det.

Anna

Anonym sa...

Har du ingen webbshop?Var nyfiken på att kika in o kolla på rean men hittar ingen länk =/

marie sa...

Men vad fasen...du skriver ju för härligt! Du bjuder ju verkligen på dig själv! Och jag hoppas hoppas för din skull att lägenheten blir er! Åhh så härligt det skulle vara!Håller tummarna för er att du får vakna varje morgon sen framöver med ett leende på läpparna alltjämt!
Ha det gott!
Kram
Marie minlillaveranda