lördag 10 januari 2009

Mina kära Molly vänner!
Här kommer ett Rosa inlägg
Kommer ni ihåg den här ljuvliga blusen?
Som Lantliv hade på framsidan i sitt december nummer, men med röda broderier.
Jag blev fullständigt nedringd när tidningen kom.
Den kom i augusti och var slutsåld i den röda färgen efter några veckor.
Men sen när Lantliv visade den tog det fart igen - media - tänk vilken genomslagskraft!!!
Jag slängde mig på luren och fick dom sista som fanns kvar, så ni var några lyckliga själar som hade tur.
Självklart kommer den här populära stylen tillbaka.
Inom bara nån vecka finns nya färger inne igen.
Och jag lovar er - fiiina färger!

Tänk er tunikan på någon söt lady med ett stort fång spretiga matchande tulpaner.
En frontsida på nån tidning?? Snyggt & ursvenskt skulle det kännas


Nästa style är så söt & somrig att man bara döööör!
Om ni bara visste vad jag äääälskar att ha Molly kläderna på Smultrongården!
Jag tycker att doom passar så otroligt bra där, känns bonnnigt, svenskt & genuint - självklart ihop med alla underbara träskor.
Den här blusen kommer i 4 färger.
En urläcker grön - som till och med en ogröning som jag tycker är såå cool!
Sen förstår ni kommer det träskor i färg som matchar kanon. Ett riktigt WOW blir det!
I WANT SUMMER!!! Ja, härliga våren först, förstås
Ska berätta nåt urtrist för er:
Lördag = öppen dag = super kul dag!
Denna lördag:
Jag går in på min tredje sjukvecka nu - klarar inte ens av att vara ute med mina kära kunder. Här kommer bil efter bil och jag är inne!
I min värld händer inte sånt - jag hatar detta så vansinnigt!!!
Men jag ska vara sååå tacksam - det är flera år sen sist.
Provence status: Mycket - mycket spännande...
Kram på er!
Eva


8 kommentarer:

Brunkullan sa...

Jag älskar Odd Molly! De har underbart vackra kläder. Tyvärr i för små storlek för mig som kräver kläder från XLNT och B.B och Generous....Inte ens den största storleken nr4 passar:(

Men visst kan man drömma! Och en dag kanske även jag kommer i kläderna!

Susanne

rosenskära sa...

Ja du Eva, den där blusen har jag jagat på både Blocket och Tradera. Ingen lust att betala mer än ursprungspris...

Blus nr 2 är LJUVLIG!

Kram/Lena

Lise-Lotte sa...

Hej

Krya på dig.Vi är också dåliga hade tänkt komma ut till dig idag lördag men det gick icte så bra. Vi får satsa på en annan lördag. Måste bara ha mer green gate saker. Har du mycket hemma?
Krya på dig

Signes Vind sa...

Mmmmm - love it!!!
Har den första i vitt o blått - men en rosa blir nog kanon - får kasta mig över den när jag ser den.
Stackars dig som är sjuk - det verkar vara så långvarigt för de som blir sjuka nu under vintern. Men Provence - låter såååå spännande - det är min dröm att få flytta dit - men jag flyger inte så det får nog förbli en dröm.
Kram i krya på dig. Lotta på Signes vind

anna sa...

krya på dig vännen!!!!
kram anna i nora

mig & alice sa...

Hej vännen.
usciamig att du är sjuk ännu...men ta det bara lugnt så är du så gott som ny igen =Eva miljoner saker i elden på en och samma gång ;-).

Hur snygg var inte den där blusen då?? jadu...jag bara älskar det jag handlade av dig...skulle helst vilja ha det på mig jämnt, hihihi.
Ha det så gott min vän så ses vi väl till helgen :-).

Kraam
Melinda

My Lovely Home sa...

Krya på dig,syster yster Helen var i din butik i lördags och sa att du tråkigt nog inte var där. Jobbigt att vara sjuk så länge. Hoppas du blir pigg så du kan orka med formex. Kram Johanna

Efwa sa...

Såå fina blusar!! Borde kanske prova någon gång.
Du berättar för lite om Provence. Jag behöver bli uppdaterad. =) Maila gärna.
Vi åker 22-25 så vi kanske ses på flygplatsen i Nice. Den här gången flyger vi också med Norwegian Air.
Vi hörs! Kram Efwa