söndag 22 november 2009

Alla som mailat....

bland annat angående bootsen...

Hotmail ligger nere pga förbättringsarbete. Vilket innebär att jag ser att vi fått en massa mail - men INTE kan läsa dom...

Det var samma sak igår, men emellanåt kom man in. Nu verkar det som om det håller i sig längre. Troligtvis är det helt klart i morgon så då svarar vi på stubbelimangen, förstås!
Nu är det som vanligt dags för Family Eriksson Movie Time. Som alltid på söndagar, spännande vad det blir idag!
Vi hörs i morron,
nattinatti, ja efter filmen förstås... för hallå!! Inte kommer jag väl att somna?? Eller??!
Spännande fortsättning följer...

3 kommentarer:

Norregård sa...

Jag är så imponerad av er!! Ni hinner med era små inlägg trots allt jobb med jul,butiken bakning...Ta det lungt:o)
Kramar Malin

Sallys hus sa...

Haha...va tokig du är!!
Nån regnjacka blir det inte tal om....hon får lära sig gå med paraply som alla fina flickor...fniss...

Jo du må tro att vi väntar nu...dagarna sniglar sig fram.
Och ja det är nog bra att ha gott om tid....
Det får jag ju snart och då måste man ju ha nåt nytt att fylla ut den med...knäpp man är va??

Hon börjar jobba med mig på kontoret redan nästa vecka. det blir skönt att ha nån att prata med....:)

Så mycket fint du visar...hoppas det blev en lyckad julmarknad och så roligt att ni äntligen fått börja med utbygget.
Ha en härlig vecka!
Kram Katarina

farbrormalin sa...

Jag var inne på min egen blogg och kände för lite slösurfande, så jag slumpade fram en sida genom att klicka "Nästa blogg" ... och möttes av det somriga ordet "Smultrongården" och världens mysigaste idylliska titelbild! Jag måste bara visa min uppskattning genom att skriva en liten kommentar. :)