torsdag 26 november 2009


Julen är på G!

När vi (6 veckor senare än alla andra...) äntligen fattat att julen börjar närma sig då attans

ser vi till att "jula" till det i varenda liten vrå...

Mossa & grankvistar & ris ligger i varenda liten vrå. Så himla mysigt!

Julsångerna spelar vi dagarna i ända.
Personligen älskar jag Carolas julskivor men dom har vi inte tagit till Smultrongården ännu. Tjejerna tycker att det är lite pasé och jag lyssnar ju förstås eftersom jag är äldst och mossigast...
Vi har däremot Peter Jöback, Celin Dion, Absolute Cristmas (som jag heller aldrig tröttnar på), Josh Groban och nån till som jag just nu glömt...
Idag har Hanna och jag gjort nya sommarinköp. Den här klänningen var hur snygg som helst!


Även den här jackan som även kommer in i grått.

Korten blir ju verkligen lite hejsansvejsan när man provar, river åt sig kameran och tror att det ska bli bra kort... det blir det ju liksom inte bara!

Hur som haver kan jag meddela att jag fått de svar jag ville ha på miljökontoret. En mycket trevlig man kompenserade det mindre trevliga samtalet dagen innan. Tack för det!

Man är ju liksom livrädd att göra nåt fel - tänk om vi bygger - tror att vi tänkt på allt - dom kommer hit och ska inspektera - vi får riva!!! Hemska tanke!!!!!

Bara att hoppas att vi tänkt på allt och att det ska bli ok.

Hoppas allt är bra med er därute.

Vi har fredagsöppet i morron, kul!

Vi ses om ni kommer:)

Kramar Eva









Inga kommentarer: