måndag 30 november 2009

Härlig julstämning



Det är precis vad jag har fått idag.

Fotograf Magdalena Björnsdotter och jag har varit ute på vift. Ett helt underbart ljuvligt julhem i Lindesberg.

Att vara hos kreativa människor som skapar otroligt hemtrevliga hem är så kul.

Jag hoppas verkligen kunna ge er ett smakprov snart.

Efter det var vi till Anna som vi fotade hos för ungefär ett år sedan. Hon har flyttat nu.

Jisses amalia säger jag bara. Jisses amalaia ett stort antal gånger!!!
Säkert kan jag få visa er en liten bild någon gång.
Om jag ber riktigt, riktigt snällt...
Nu är min SnällaStina här hemma och färgar mitt hår.
Jag bara undrar: hur snabbt får man utväxt egentligen???
Känns som det är hur snabbt som helst!
Nu går jag mot sköljen...
Ta hand om er, och på snart återhörande,
Kramar Eva

1 kommentar:

♥ H mitt i livet ♥ sa...

Hej fina :) Jag längtar till prespring!!!!Blusen du tagit in duvet tunic l/s red (eller vad den heter?) måste jag nog också kika på :) Hojta när du får din leverans är du snäll!Helénakramar