onsdag 23 december 2009


Branting Byxor

Blev snabbt mina favoriter! Troligtvis som jag sa tidigare kanske just för att det nästan ser ut som om man genomgått en liten bantningskur när man bär dom.

Här i en beige/grön mullvadsfärg.

Riktigt snsygga ihop med Odd Mollys nya tunika. Samma färg i blomgirlangen, sen är det cerise snyggt som brytning. Byxorna kostar 1 195:-, tunikan 1 295:-.
Här ser man dom fantastiska ridbyxlåren man får i byxorna...
Faktum är att dom är ursnygga ändå!


Jätte fin sjal att matcha till tunikan. Samma färg som byxorna.

Också den 1 195:-.

Fleecetröjan vi visade i förrgår är redan slut!!!

Endast en är såld i butiken idag, resten hade gått iväg på post.

Måste säga att ni är makalösa att beställa på våra bilder.

Verkligen grymt skoj!!! Ska försöka få tag på flera fleecar. (Bra stavning..)

Ni stackare som dök upp i dag svimmade väl nästan av skräck!

Jag trodde faktiskt att jag skulle hunnit in och fixa till mig efter morgonsysslorna. Men när jag skulle dra in ringde, ringde och ringde det så det var bara att packa in paket.

Och sen dök kunder upp - stackare, där stod jag, omålad, med eldningskläder och gummistövlar. Hej & Hå!!

Minsann, minsann snart självaste juleafton...

Vi ses väl en liten sväng då!

Hörrni - kika ut & njut av det fantastiska underbara vinterlandskapet utanför våra hus.

Danföredopparedagskramar, Eva

1 kommentar:

Norregård sa...

God Jul till Er på Smultrongården!!
Kram Kram Malin