fredag 4 december 2009


Odd Molly Pre Spring


I väntan på lucia (redan nästa söndag!!!)


Kan man ju ha den här fina tunikan på sig.


Nysläppt från Odd Mollys Pre Spring kollektion.


Kollektionen är verkligen ljuvligt fin. Passar boutique Smultrongård perfecto!


Ledsen att bilden är så mörk. Det är vår expertfotograf Fabian som tagit bilden, han är verkligen jätteduktig men nu hände nåt.


Nu har ÄNTLIGEN dom bruna bootsen kommit.


Självklart har jag själv ett par. Så som vi springer ut o in är dom helt suveräna att bara dra av och på.


Att dom redan är väl använda syns på alla stänk jag fått idag. Något lerigt var det idag...


Men jag kan säga att dom är en klar favorit hos mig! Lika sköna som träskorna!

Lördagens Erbjudande:
20% på alla smycken.
MEN som idag måste du uppge att du läst det på bloggen.

Nu njuter jag av chokladglögg och Carola. Och snart Skavlan. Såå bra program!

Förjulskramar från oss på Smultris:))



1 kommentar:

♥ H mitt i livet ♥ sa...

ÅH FINA Hanna, vad fin den var på!!!!Tack för igår! Idag är jag nystylad, jeansen ÄR bedårande :)Helénakramar