onsdag 15 augusti 2012


   KAKFEST lördag 18 aug!!!!!!

 Förra årets kakorgie minus flera som inte fick plats....

 På lördag kära vänner då är det dags igen.
Då skall vi frossa i bakverk;)


 Här har vi tre snyggingar som åkte ända från Karlstad, helt enkelt tre generationer:)

 Jag tror jag minns rätt om jag säger att det här är två systrar.

 Och det här är lilla barnbarnet Lia igen som är med.
Lia hade bakat chokladbollar HELT SJÄLV och tagit med sig. Duktigt!

 Här har vi det dukade bordet. 
I år hoppas vi dukningen blir utomhus.....

Så här går det till:
  1. Du gillar kakor och att fika
  2. Du tar med sju kakor/bullar el bitar AV EN OCH SAMMA SORT, som du gärna bjuder bort;)
  3. Du letar upp en hatt och sätter på ditt huvud (om du ej har - lånar vi ut!)
  4. Du har ett glatt humör och en tom mage att fylla allt smask med
  5. Kaffe, the el saft står vi för
  6. Du berättar att du tänker komma, gärna innan lördag
Ja, friends då är det bara att fundera på vad som skall bakas.... förra året bidrog jag med dammsugare. En av mina favoritbakverk, älskar dom! Vet inte vad jag skall hitta på i år....

I år har ett gäng ända från Göteborg anmält sig.
Endast för att deltaga i hattfesten - härligt! 
Den ena tjejen hade fått det i present. Riktigt rolig idé!

Kom ihåg att alla åldrar och kön är välkomna.

Såååå himla kul det ska bli!!!

NI ÄR SÅ VÄLKOMNA TILL FESTEN SOM NI SJÄLVA I ALLRA HÖGSTA GRAD ÄR MEDVERKAR I;))

Kakkramar:)
Eva

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det öppet för folk som endast vill handla?? ;-)