söndag 26 augusti 2012

Vad gör du??

Den käraste kamraten Kitchen Aid har fått agera hjälpreda här på morgonen och vispat ihop 2 st vaniljkakor:)

Fabian har match nu och vi står för fikat.

-Men mamma, vi köper väl nåt på Coop, säger han.
-Va, utbrister jag, du är galen, så kan man inte göra!!! säger mamman som gillar att baka. Och dessutom har kafé. Det vore väl gräsligt om just vi skulle handla fikat.
Nej, nån måtta får det minsann va´!

Här är ett väder man kan få smärre problem av idag. 
Duggregn - blåst - sol - supervarmt - knallåska - hällregn

HUR många väder finns det egentligen!??

Och MÅSTE alla visa sig på en och samma dag???

Jag kan inte nog säga hur grymt skönt det skall bli att åka till värmen (förhoppningsvis...) nästa vecka!

Meeeen hörrni!
Såååå himla många hade lust att fynda igår. 
Verkligen JÄTTE KUL när vi gör nåt sånt. Skoj att ni gillar det och kommer då.

Och här fyndades kan jag lova.
Bland annat en ljuslykta för ord pris 325:- nedsatt till 75:-. Tro inte på något vis att det är slut. Nej nej nej, inte på långa vägar!! Vi plockar fram mer till onsdag och torsdag men sen är det stopp.

Då skall det höstnya in på fredag och på lördag är det nytt och fräscht igen.
Lovely!!!

Nu skall jag upp och göra fint i gästrummet. 
Snart blir här fullt i varenda litet utrymme, bäst att det är ok då;)

Jag återkommer nog senare idag när jag hittat en vingård som vi nog kommer att besöka på resan.

På återseende om nån timme alltså.
Hej så länge!
Eva

Inga kommentarer: