fredag 3 augusti 2012


  Så mycket snyggt:)))

 Nu har vi verkligen fått in hur mycket snygga smycken som helst. 
Urkul!!!
Konstigt men det känns verkligen som att man vill förnya sig så fort det blivit augusti.
Även om man knappt vill tänka tanken men det är ju lite "höst" över det hela.
Jag lurar mig själv och är glad över allt nytt men tror att sommaren snart är på väg, hihi...
Mängder av smycken att komba med sånt man redan har hemma. 
Det gillar jag skarpt:=)


 Den urgoda DUSTEN som vi har till räksalladerna kom tillbaka nu på morgonen.
Blandas m gräddfil eller cr fraiche. Gottgottigottgott.




  Nåt mer jag har packat upp nu på morgonen är det här rosa saltet som är så super poppis. 
Gott på mat, i smöret eller som vi också har; på chokladkakor i kafét;)


Jag är ju så mycket för det här med paketprylar.
Så vi fortsätter väl på det spåret;)
 Den som vill i morgon får köpa tre av våra kryddor, salter eller balsammousser.
Det röd/bruna är en chilikrydda samt en baconmix att rubba in det man skall grilla med tex. Eller ha i köttfärsen. Dom som äter kött säger att den är kanon;) Jag ställer mig dock utanför den diskussionen....

Hur som helst, 

VID KÖP AV TRE KRYDDOR
FÅR DU RÄTTVISEMÄRKTA, EKOLOGISKA VÄRLDSCHOKLADEN 

VÄRD 55:- PÅ KÖPET


 Mycket fin choklad kan jag lova.

Mer godisar har kommit. 
Skall verkligen försöka hinna med att fota. 
Jag hade ju sovmorgon i morse.
Självklart vaknar jag sju.
Hörde lastbilen komma och packa ur grejer så jag sprang ut i butiken och började packa upp. 

Varför sova när man kan ha så kul, hehe.....

Ha det gott i det molniga men så varma och sköna sommarvädret♥
Kram på dig
Eva


Inga kommentarer: