fredag 10 augusti 2012


 Ib Laursen rosa smällkarameller:)





 Så söta att man smäller av!
Sist dom var hemma missade jag dom totalt. 
Dom tog slut på två dagar....
En kund ringde och la undan fyra stycken så det var ju inte så konstigt....
Men nu rackarns, nu blir det att gå till Smultrongården och inhandla den sötaste gryta man kan tänka sig. 



 Vispskålar i tre storlekar åter i lager.

Vilket likaså tårtfaten är.

 Och den lilla lilla lilla söta vispskålen;)

Precis när jag fick se reportaget med recepten i Mitt kök igår hade jag suttit och gjort en bild med den här tårtan. Sååå himla fin! 
Det är Camilla här som dekorerat den. Inte bara fin, den är GOD också.
Men gissa om jag blev paff att dom också hade den på stor bild....
Jag har använt den som bakgrund till inbjudningskort.
Tyckte nog att det blev riktigt rart.

Sådär, lite av det som kommit nu. URSNYGGA STÖVLAR också. Alltså verkligen URSNYGGA!!!
Blir foto på dom också förstås.

Tjing tjong igen:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Vad är det för pris på vispskålarna och tårtfatet? Och har ni små söta dessertskålar i olika färger? Pris på dem? :)

Tack på förhand

Mvh Maria