söndag 12 augusti 2012

MUMMA KARDEMMUMA:)

 Urgod paj med bla kronärtskocka


Åter en hektisk helg är tillända snart.
Igår efter stängning drog vi iväg till kamrater i Sandviken.
Mycket trevligt! Men jag har en mycket dålig ovana - hur sent jag än lägger mig vaknar jag ALLTID samma tid. Hur dumt är inte det!!!??! Inatt resultaterade det i 2 tim sömn. Smart va!
Vilket i sin tur resulterar i att jag alltid är ensam vaken på morgonen.
Gav mig ut på en löpartur i morse när dom andra sov.
Sen blev uppvaktning hos broder kocken vars dotter fyller tonåring på onsdag:)


Sååå mycket god mat!!!

Vi har ätit så mycket god mat i helgen.
Hos Lena igår också! Magen står i fyra hörn. Passar ju bra nu när det är modevecka och allt....NOT!



 Födelsedagsbarnet Amanda och moder Fredrika hade gjort en supersmarrig hallonpajsefterrätt

Nog bäst att möta John Blund nu snart.
Måste ju vara pigg till denna mastodont vecka som väntas...
Molly inköp, Formex ujujuj.... shit pommesfrites skulle jag nog vilja säga.

Känns som att man borde ha laddat upp som inför nåt sportlopp.
Kanske inte med 2 tim sömn...
Jaja, får se till att kompensera det på bästa sätt så inköpen faller väl in!!!

Stor kram
Eva

2 kommentarer:

Sofie sa...

Kan du inte lägga ut receptet på pajen? =)

smultrongården sa...

Ska fråga min bror:)
Dock är jag rädd att det som vanligt är "hopplockrecept".... han är ju kock... svårt med mått då. Men jag provar;)
Eva