lördag 18 augusti 2012

SICKEN VICKA!!!!

Fanns väl ett tv-program med det namnet, lr hur?

Sitter här med fötterna stinkandes av pepparmynta. 
Efter dessa springandes dagar värker till och med mina stackars fötter som normalt är världens snällaste.... Men modemässa med två dagars Formex samt en öppet dag på Smultris - det är INTE ATT LEKA MED!!!!

Shit - att göra alla klädinköp för nästa sommar plus all inredning på samma vecka det hoppas jag att jag aldrig mer skall behöva. Sjukt, knäppt, pucko, you name it! 
I alla montrar vi var i sa dom: 
hjälp vad ni är snabba!
Dom hann liksom inte ens med att blippa in det vi ville ha. 
Men snacka om att man måste vara effektiv! 
Jag menar, en ljuslykta blir ju inte snyggare om man ser den 5 sekunder eller 2 minuter, eller hur!

Nu är det verkligen bara att hoppas att nån mer tycker sakerna är snygga som vi gillar;)) 

Ni anar inte hur mycket nytt det kommer!!!
Jag hade lovat mig själv att det inte skulle bli så makalöst mycket den här gången. Det blir så attans fullt i alla rummen. Men så blev det inte - det blev mer handlat än någonsin!

Tur att vi håller bnp:n uppe, hehe.... jag känner mig riktigt delaktig där faktiskt;)

Vi kommer att visa mer här på bloggen och fb också så ni har lite koll vad som kommer.

Igår fick vi påfyllning av bokställen som svischade iväg snabbt som attan.


Inte konstigt - riktigt snygg inredningsdetalj.

Nej minsann, bäst att prova hatten till kakkalaset;))

Bildbevis utlovas!
Skön lördag,
Eva

Inga kommentarer: