fredag 7 september 2012

Godkväll i stugorna :-)

Hoppas ni fredagsmyser riktigt ordentligt nu. 
Själv har jag landat i soffan med en kopp te och lite tända ljus. 
Jag kan verkligen längta efter att få tända massor med ljus så här när både höst och mörker smyger sig på. Ni kan tro att jag är i mitt esse nu ;-)

Jag berättade ju igår att vi fått in lite nyheter och jag tänkte visa ett par bilder på lite fina kläder.



Här är pinglan Helena i klänning från I say, 
poncho från Odd molly och stövlar/boots från Replay. 
Priset på ponchon är 1799:- och den svarta klänningen 499:-



 Här får ni en närbild på stövlarna. 
Visst är dom härliga, så himla läckra! 
Dom blir något att stoppa ner fossingarna i när det blir riktigt kallt. 
Priset på dessa godingar är 999:-

Imorgon är det lördag och då har vi som vanligt öppet 10-15
och fiket är självklart i full gång!
 Välkomna ut till oss då :-)

Ha en fortsatt mysig fredagskväll, med eller utan tända ljus ;-)

Kram kram till er!
-


Inga kommentarer: