onsdag 19 september 2012


Ojojoj, här händer grejer vill jag lova!!!


Vädret är så galet bra att man fattar inget!
Jag har haft solbrillor på mig konstant varje sekund här. 

Rynkorna som redan finns behöver ju inte direkt bli fler om man säger så;)

Från att vara 7 pers blev vi ju tre och slutligen nu två. 
Snart blir Hanna panna ensam och skaran minimeras då till en endastse en.

Hanna och jag var på en helt LJUVLIG restaurang igår.
Oh my God!!
Sen gick hon på stan i nån timme och sökte jobb.

Det blev inte av dagen innan eftersom saker och ting tar lite längre tid i Frankrike än i Sverige.

Precis nu när vi kom till McD (älskar deras internet;)) ringer en kille på en bar och då skall hon dit och provjobba på fredag. 

Eftersom hon tyckte det SÖG SOM SJUTTON att gå runt och söka jobb på måfå var det ju hur bra som helst. 

Tror mamma måste åka dit och kolla vad det är för ställe... hehe...

Sen har det ju bestämts att jag blir med på Bokmässan. 

Det blev ju klart i ett huj, hade ju planerat våra årliga hösdagar då. Men det var bara att vända om och planera nytt. Skall berätta mer om den sen.
Men eftersom jag bestämde det förra veckan fanns givetvis inget boende till mig:(

Hastigt och mycket lustigt blev det då bestämt att jag kommer att bo hos min kamrat som jag träffade när jag bodde i LA för trettio år sen.

Alltså HUR KUL SOM HELST!!!

Ja, bokmässan, here we come;))

Förresten måste jag ju berätta att vi kör franskt tema på Smultris på lördag. 
Franska delikatesser har jag med hem;))
Kram från mig och Hanna som alltså går in på en ny bana nu;))

Inga kommentarer: