onsdag 26 september 2012

Hur glad kan man bli!??



 Det här är i Brukas skyltfönster vid NK i huvudstaden.

Fick ett mms av en kompis som gick förbi.
Skulle tro att dom blev förvånade.
Det blev i alla fall jag.
Men ooootroligt glad!!!

Camilla var i en butik i Tällberg i helgen, Millamollis heter den. 
Så här ser det ut hos dom.
Skulle ljuga om jag inte sa att jag blir 

ÖVERLYCKLIG

när jag får såna mms!!!
Speciellt nu blir jag faktiskt extra glad när jag skall iväg och se alla författarproffs.

Jag packade och förberedde ända till 22.00 igår. 
Nu sitter vi i bilen Adam och jag. 
Han kör;)
Ni skulle halvdö om ni visste hur mycket vi har med oss. Det är så fullpackat att det är helt sjukt!
Måste fota så ni får se så ni tror mig!

Fick vända en gång, men annars är det enda jag kan komma på att jag glömt rengöringsmjölk.Och det står jag verkligen ut med. Sen får vi väl se hur mycket som är helt när vi kommer fram....

Well, well har lite mer förhoppning om trevliga dagar idag i alla fall. 
Men det kommer inte att kännas helt bra förrens hela montern är klar och då vet jag att jag helst hade velat ha en massa annat med som jag inte har......

Jaja, om x antal timmar vet vi.
Solong!
Eva & Adam
  On Tour

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har nyss beställt din bok och den är FANTASTISK!!! Så vackra bilder, mycket inspirerande bilder och goda recept/Kram Rita

annika sa...

Hoppas att du får sälja din bok nu. Jag var på väg, hade planerat in ett besök på Bokmässan men nu blev det inte av. Synd för då hade jag ju kunnat fota lite av din monter :).
Lycka till

Kram