lördag 3 november 2012

 HÄR ÄR VI MED:))

 Bad Helena stanna & köpa bilagan nu på morgonen.
Visste faktiskt inte om vi var med. 
Längesen jag pratade med tjejen som gjorde reportaget så jag visste inte ens om det blev av.
Jätte kul att dom gjort ett sånt himla reportage av det!!!


Jag bara älskar alla dom färgerna som är på hösten!
Och hörrni.....

 Ni måste verkligen göra dom ingefärsdoftande rotsakerna som är på recept.
Ni skall bara veta hur himla gott det är!!!
Man kan liksom inte sluta äta....

 Det andra är också super gott men dom är nåt speciellt tycker jag:)
Hoppas du läser det här kamrat Lena som var med och lagade maten!!



Massor av smycken har kommit in.
Sista dagen på allehandakortet. 
Smart att använda;)


För att inte prata om vinterjackorna.
Bra investering med kortet;))

Verkar bli lika varmt och mysigt här idag. 
Härligt!!!
Varmt blir det för oss ikväll också, haha!!
Då skall vi iväg och basta hos grannen. 
Jag är världens bästa bastare (utsedd av släkten;) så jag skall basta dom under bordet, hehe...

kramis på er alla denna eftertankens och ljusets helg
Eva

Inga kommentarer: