lördag 24 november 2012

VÄNNER!!!!

Nu har jag sådär med bilderna igen. 

Får inte in en endaste:( Och jag som fotat Mathildas urfina bakverk hela morgonen:((((

OGILLA STORT!

Hoppas det löser sig så jag kan visa er.

Hur som helst är konditor Mathilda här idag och i morgon och vi har kakbuffé för 75:-.

Jätte fina goda grejer har hon bakat. 

Plus att hon gör jullandgångar, 40:-.

Ni är förstås välkomna hit 10-16 idag trots att jag inga bilder kan visa......

Tjingeling från ett mycket stort Smultrisgäng idag. 


Förresten, BlomSandra fixar fina hyacinter, uppsättningar och kransar också.
Hur kul som helst. 


Hur kunde jag bara missa att berätta det!!????

Jag som bara ÄLSKAR allt hon gör...
Jaja, jag blev väl så galen på bilderna som bara laddar och inte vill in.

Stor kram alla!
Eva

Inga kommentarer: