måndag 12 november 2012


HÄR BÖRJADE MIN DAG



På Lill Annas Bageri inne i Örebro
hittar ni butiken.

Jag inhandlade bröd till rekvisita.
Sen var jag på x antal ställen till innan jag anlände hem och vi kunde börja.

Fick till  några riktigt, riktigt bra bilder!! Kanon kul verkligen! 
Jag har dock inga bilder alls men så snart jag får någon så lovar jag en liten, liten sneak peak;))

Jag var super nervös innan.
Över vad tänker ni säkert.

Ja, över att ta den allra första bilden till en helt ny bok, en helt ny resa att göra.
Men fjärilarna i magen försvann och känslan som infann sig var bara bra.

Och ni vet ju att för mig är känslan det viktigaste.
Det här var viktigaste dagen och den kändes mycket bra så nu jag tror nog vi kommer i land med bok nr 2 också. Någon gång framme i september skall den vi ha ett ex i våra händer. 

Känns coooooolt!

Och fantastiskt skönt att äntligen ha börjat.
Nu är vi på G;))

Bara att hänga  på och läsa här hur en bok blir till alltså.
Hoppas ni hänger med på resan.

Största bokkramen till 
DIG

3 kommentarer:

Therese sa...

Ska bli himlans kul att följa dig på din "bokresa".
Och en liten signatur för ökad chans att vinna. :-)
Therese Andersson ❤

Anonym sa...

Jag är helt övertygad att detta kommer att bli SUPERBRA!!!!
Go Eva GO Go Go

Gunilla

Anonym sa...

Gud vad spännande!! :)

Mvh

Helena Larsson