måndag 11 mars 2013



God morgon vänner


Fin klar dag här på Smultris, fantastiskt solsken.
Men jag håller mig inne ett tag till.... minus 18 i morse. Huvva!

Om nån timme blir det allt en promenix i alla fall. Det sticker faktiskt upp och blir rätt hyfsat mitt på dagen. Tack o lov för det!

Igår kväll åkte vi iväg och käkade. Man blir vääääldigt full i skratt när man ser dom här två gossarna vid spisen. Riktigt kul var det! Fabian skall vara på Stora Örebro (kanske Lilla också - är osäker?) och ha prao i två veckor. Lars åt fish & chips och då var det lillemannen som gjorde det till honom. Kul förstås att få prova på och göra det helt ensam. Går ju bra när pappa beställt;)

Idag hoppas jag att sjalarna som så många ville ha när jag visade dom förra veckan - kommer in. 
Är allt som det skall väntas en lastbil in här när som helst. 
Håller tummarna. Vill gärna ha in dom snart eftersom dom är rackarns snygga att komba så mycket av våra kläder med nu.

En helt magisk skinnjacka väntar vi på också.

Helt enkelt får jag säga som vanligt: på återseende!

Nu skall jag göra min tredje uppgift på skrivarkursen. 
Man gör ju i sin egen takt.... nån kanske till och med är klar med sin kurs!?? 
Jag kniper dom tillfällen jag får, har helt enkelt inte kunnat fixa det snabbare. 
Men om ni bara visste hur kul det är.
Åh, jag älskar det!!!!!

Syns & hörs:)
Kram

Inga kommentarer: