söndag 10 mars 2013


Sitter & håller på med mina bilder



Vi hade ju som ni vet räkisar igår.
Dom ser så grymt goda ut - ska se till att nästa gång någon gör dom får dom minsann göra en till mig också. Kan ju ta avocado och andra grönsaker på. Det är ju rätt tungt annars att äta den mackan vi gör. När jag varken äter ägg eller räkor, haha!

Vi har ju som vanligt öppet på påskafton - ska se till att göra nåt smask av ägg då. 
Till er som äter sånt alltså;)


Av majjon som blev över gjorde Vic fantastiskt fina maränger.
Mumma så goda dom såg ut. 
Ståndaktig var jag och provade inte....
Jag vet - kors i alla tak i hela världen!!!

Tar igen det idag genom att kanske, kanske ge oss iväg och äta efterrätt hos våra småpojkar.
OM vi gör det skall jag fota så ni får se vart dom är och vad dom gör....;)

Tjing pling så länge!

Inga kommentarer: