tisdag 12 mars 2013

Urskön skinnjacka



Sån mjuk & skön kvalité som man älskar på skinnjackor.
Jag bara läääängtar till man kan ha det på sig. 

Precis just nu skulle det kanske funka. Men när solen försvinner är det tack o gonatt igen.

Får nog vänta några veckor till. 
Men den är så pass tunn att det funkar hur bra som helst att ha på sig inomhus också.

Nu skall jag ut och hänga en tvätt och gå en promenix. Måste luftas lite ju;)
Sen blir det franska idag.
Jag fattar otroligt lite och är heeelt oduglig. Men hör & häpna, det är såååå mycket mer jag hajar än när vi började. Jag hade liksom inga förväntningar att jag skulle lära mig i ett huj. Har för mycket omkring mig för att fokusera på det. Men det är ruskigt bra - för jag är på G.

Den lille luspudeln jag går och läser med, (Fabian...) han däremot fattar så sjukt mycket mer än jag. 
Kan ju tyckas irriterande för en morsa men jag tycker bara det är bra. 
Fortsätter han har han snart franska språket också. 
Att kunna språk är ju verkligen en gåva i dag då avstånden i världen krympt. 
Han jublade ju inte när han skulle börja läsa med mig men jag tror nog han tycker det är rätt skoj att lära sig. Glad är jag att ha honom i alla fall - annars skulle jag verkligen helt ärligt fatta noll.....

Kanske dyker upp nåt mer nytt här idag - vet man aldrig;)
Good bye för nu.

6 kommentarer:

Unknown sa...

men jag vill se den PÅ dig ju!

smultrongården sa...

Haha Anna inte säker på det..... kanske kanske;)

Anonym sa...

Finns jackan att köpa hos er? Hur mycket kostar den i så fall???

smultrongården sa...

Jajamen den finns hos oss och kostar 2295:-. Vi sänder om du skulle vilja det:)Du kan ringa 070-375 60 14 eller mejla info@smultrongarden.se

Anonym sa...

Oj va bra, är den i lamm nappa?

smultrongården sa...

Där är jag mycket osäker.... jackorna är ute i butiken och jag är inne och jobbar nu. Vill du ha snabbt svar så ringer du: 019 222 555 eller 019 12 00 14. Skinnet är mycket mjukt och den känns väldigt behaglig att ha på sig:)